Reclamații și retururi
In cazul in care nu sunteti multumit de produsele achizitionate, puteti sa le returnati in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Pentru inregistrarea returului va rugam sa ne contactati la numar de telefon 0726.704.704 sau prin email la contact@beautymax.ro
Clientul poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, taxele de expeditie fiind excluse. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 “. Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.
Produsele au fost livrate prin intermediul curierului
Poti folosi formularul de retur de mai jos sau poți face orice altă declarație neechivocă prin care îți exprimi decizia de a te retrage din contract, conform OUG 34/2014, Art. 11, alin (1), lit. B.
Retur gratuit timp de 14 zile din momentul livrării
Dacă produsele nu sunt potrivite sau ceea ce cauți. Poți returna produsele achiziționate de pe BeautyMAX.ro în termen de 14 zile de la recepționarea lor fără a oferi niciun motiv.
Produsele primite au defecte
Defectele au apărut în timpul transportului/ambalajul coletului prezenta urme de deteriorare
Coletul primit nu avea toate produsele în el
Am uitat să îți expediem unul sau mai multe produse.
Dacă observi că din colet lipsesc unele produse comandate, îți recomandam să verifici mai întâi dacă ai fost taxat si pentru acele produse lipsă. Dacă observi că ai fost taxat și pentru produsele lipsă ne poți contacta pentru a-ți trimite produsele lipsă sau pentru returnarea banilor.
Coletul conține alte produse
Dacă din greșeală ai primit alte produse decât cele comandate, te rugăm să ne contactezi pentru a solicita o cerere de retur.
Putem fie să îți returnăm banii într-un cont IBAN, fie să îți expediem la schimb produsele dorite.
Produsele prezintă defecte sau nu mai funcționează
Produsele nu mai funționează sau au fost stricate și vrei să le reclami. Puteți să returnați produsele achiziționate de pe BeautyMAX.ro în termen de 14 zile de la recepționarea lor fără a oferi niciun motiv, însă daca ai primit produse cu defecte de fabricație e important să ne comunici problema întâmpinată, pentru a îți oferi cea mai bună soluție.
Cum trebuie să ambalezi produsele pe care le expediezi către noi?
1. Selectează ambalajul sau cutia potrivită
Îți recomandăm să folosești cutia în care ai primit comanda, dacă se află încă într-o stare bună și poate fi folosită.
Dacă nu mai ai cutia în care ți-am expediat coletul, alege o cutie similară, în care să încapă produsele pe care le expediezi către noi și care să le păstreze în aceeași stare în care noi le-am expediat către tine.
2. Protejează produsele pe care le trimiți către noi
Umple spațiile goale din cutie cu material de umplutură (protector) cum ar fi polystirenul sau folia cu bule.
Evită să poziționezi produsele în colțul cutiilor, pentru a le proteja de eventualele stricăciuni care pot să apară în timpul transportului.
3. Adaugă formularul de retur și alte documente necesare
Adaugă formularul de retur sau cererea neechivocă de retragere din contract în interiorul coletului.
Ai nevoie de ajutor? Contactează-ne!
0371 238 962
10:00 – 15:00 în zilele lucrătoare
contact@beautymax.ro
Raspundem in cel mai scurt timp